זה בדיוק הזמן שלכם לראות את הקליפ העוצמתי של שוואקי

    דוד קליגר 8 Comment on זה בדיוק הזמן שלכם לראות את הקליפ העוצמתי של שוואקי

    יש כל כך הרבה אנשים בעולם שנאבקים ומתאמצים ולא רואים את התוצאות שהם רוצים. זה בדיוק מה שהקב"ה מצפה מאיתנו. לנסות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים ולהשאיר לו את התוצאות. יעקב שוואקי מקווה שהקליפ הזה יעורר השראה לאלו שעדיין נאבקים כדי להצליח.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המגה סטאר היהודי יעקב שוואקי מגיש קליפ בינלאומי חדש ומלא עוצמה על השיר השישי באלבום האחרון שלו MUSICA, השיר נקרא YOUR TIME.

    וכך מספר יעקב שוואקי מספר על ההשראה: "הילד שלי, חזר מבית הספר והראה לי את תוצאות המבחן שלו. ראיתי מיד שזה מתחת לממוצע. עם דמעות בעיניים ותחושת אכזבה, הוא אמר לי: "אבא, עשיתי כמיטב יכולתי, ילדים אחרים, בלי שום מאמץ, מקבלים ציונים הרבה יותר טובים"… הסתכלתי עליו בגאווה ושאלתי: "מי נותן לקב"ה יותר נחת? מי שלא משקיע ומקבל ציונים טובים או, מי שמשקיע ומתאמץ ובכל זאת לא מקבל ציונים טובים"!? באותו הרגע, חשבתי על כל הילדים בעולם שמרגישים ככה, וכך נולד השיר הזה.

    יש כל כך הרבה אנשים בעולם שנאבקים ומתאמצים ולא רואים את התוצאות שהם רוצים. זה בדיוק מה שהקב"ה מצפה מאיתנו. לנסות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים ולהשאיר לו את התוצאות. אני מקווה שהקליפ הזה יעורר השראה לאלו שעדיין נאבקים כדי להצליח. הם הסיפור האמיתי! כי כל עוד אתה כאן ומנסה – זה הזמן שלך!"

    שותף נוסף להפקה הזו הוא הבמאי הוידאו אהרון אוריאן וזה מה שיש לו לומר על ההפקה: "כבר בפגישתי הראשונה עם שוואקי הבנתי שהוא רוצה הכי טוב שיכול להיות. זה היה מאוד ברור מבחינתו. גיבור הקליפ מייצג סיפור שכולנו מכירים מקרוב. יש לנו חלום, אנחנו רוצים לפרוח ולרוץ איתו הכי רחוק שאפשר, אבל אז המציאות מנחיתה אותנו לקרקע ומנסה להגיד לנו בכל דרך אפשרית שהחלום הזה גדול עלינו. אז זהו, שלא. זה הזמן שלנו.

    העבודה עם יעקב והצוות שלו היא תענוג צרוף. זה כבר הקליפ השלישי שאנחנו עושים יחד ויש עוד כמה הפתעות בקנה. יעקב מכוון הכי גבוה ולא מתפשר על כלום. עבדנו ימים ארוכים, יחד עם צוות גדול של אנשים מדהימים בארץ ובחו"ל, עד שהגענו למוצר המוגמר, עם הרבה סייעתא דשמיא לאורך כל הדרך."

    צפו ותהנו!



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      יואו זה מושלם ביותר????????????????

    2. 3

      וואו קליפ מדהיםםםם????????????

    3. 2

      יחבר"ה שמים סימון שאלה מתי ששואלים משהו לא מתי שמתלהבים .
      סתם לידיעה שמים סימן קריאה כשמתלהבים….
      בהצלחוש…..